V.3)
További információk
(adott esetben)
V.3.1) Az eredményhirdetés tervezett időpontja:
2009. november 17. 15.00 óra
V.3.2) A szerződéskötés tervezett időpontja:
Az eredményhirdetést követő naptól számított nyolcadik napon 15.00 óra, amennyiben az nem munkanap, akkor az azt követő első munkanapon 15.00 óra
V.3.
3) A tárgyalás lefolytatásának menete és az ajánlatkérő által előírt alapvető szabályai, az első tárgyalás időpontja :
(kivéve, ha az eljárás tárgyalás nélküli)
V.3.4.1) A dokumentáció megvásárlása vagy átvétele az eljárásban való részvétel feltétele?
(adott esetben)
igen [x] nem [ ]
V.3.4.2) A dokumentáció rendelkezésre bocsátásával kapcsolatos további információk:
(adott esetben)
A dokumentáció az alábbi helyen, az ajánlattételi határidő lejártáig munkanapokon, hétfőtől csütörtökig 8.00 óra és 15.00 óra között, pénteken 8.00 óra és 12.00 óra között, az ajánlattételi határidő napján 8.00 órától az ajánlattételi határidő lejártáig vehető át. Az ajánlattételi dokumentáció árának megfizetését az átvételkor igazolni kell. Cím: Nagykáta Város Önkormányzata, 2761 Nagykáta, Dózsa György út 2. (a házipénztárban, 6-os bejárat emelet) Az ellenérték megfizetésének igazolása mellett megküldött írásos megkeresés esetén az ajánlatkérő az ajánlattételi dokumentációt a Kbt. 54.§ (4) bekezdése szerint küldi meg az ajánlattevő által megadott címre.
V.3.5.1) Az összességében legelőnyösebb ajánlat kiválasztásának bírálati szempontja esetén az ajánlatok részszempontok szerinti tartalmi elemeinek értékelése során adható pontszám alsó és felső határa:
1-100
V.3.5.2) Az összességében legelőnyösebb ajánlat kiválasztásának bírálati szempontja esetén a módszer (módszerek) ismertetése, amellyel az ajánlatkérő megadja az V.3.5.1) pont szerinti ponthatárok közötti pontszámot:
Az első részszempont esetében a ponthatárok közötti pontszám meghatározása a Közbeszerzések Tanácsa 2/2004. számú módosított ajánlása az összességében legelőnyösebb ajánlat kiválasztása esetén alkalmazható módszerekről és az ajánlatok elbírálásáról (KÉ 2008. évi 139. szám, 2008. november 28.) III.A.1.b) pontjának ba) alpontjában szereplő fordított arányosítás képletével történik. A második és harmadik részszempont esetében az ajánlatkérő a Közbeszerzések Tanácsa 2/2004. számú módosított ajánlása az összességében legelőnyösebb ajánlat kiválasztása esetén alkalmazható módszerekről és az ajánlatok elbírálásáról (KÉ 2008. évi 139. szám, 2008. november 28.) III.A.1.b) pontjának bb) alpontjában szereplő egyenes arányosítás képletét alkalmazza. A módszerek részletes ismertetését az ajánlattételi dokumentáció tartalmazza.
V.6) A III.2.2) és a III.2.3) szerinti feltételek és ezek előírt igazolási módja a minősített ajánlattevők hivatalos jegyzékébe történő felvétel feltételét képező minősítési szempontokhoz képest szigorúbb(ak)-e?
igen [x] nem [ ]
V.7) Egyéb információk:
1. Az ajánlattevőnek nyilatkoznia kell a Kbt. 71.§ (1) bekezdés a), b) és c) pontjai vonatkozásában (nemleges nyilatkozat esetében is.) 2. Az ajánlathoz csatolni kell az ajánlattevő Kbt.70.§ (2) bekezdésének megfelelő nyilatkozatát. 3. Az ajánlatkérő a Kbt.55.§ (3) bekezdésének megfelelően előírja, hogy az ajánlattevő tájékozódjon a munkavállalók védelmére és a munkafeltételekre vonatkozó olyan kötelezettségekről, amelyeknek a teljesítés helyén és a szerződés teljesítése során meg kell felelni. 4. Az ajánlattevő az ajánlatában a kbt.72.§-ának megfelelően nyilatkozzon arról, hogy az ajánlattétel során figyelembe vette-e a munkavállalók védelmére és a munkafeltételekre vonatkozó, a teljesítés helyén hatályos kötelezettségeket. 5. Az ajánlatkérő élhet a Kbt.91.§ (2) bekezdésében foglalt lehetőséggel. 6. Ajánlatkérő előírja – amennyiben ez az adott ajánlattevő esetében értelmezhető- az ajánlatot aláíró személy vagy személyek aláírási címpéldányának csatolását, illetve amennyiben az ajánlatot cégjegyzésre nem jogosult személy vagy személyek írják alá, akkor a részükre cégjegyzésre jogosult személy vagy személyek által adott – a meghatalmazott aláírását is tartalmazó- írásos meghatalmazás mellé csatolni kell a cégjegyzésre jogosult meghatalmazó vagy meghatalmazók aláírási címpéldányát is. 7. Az ajánlatkérő az eljárásban való részvételt ajánlati biztosíték rendelkezésre bocsátásához köti, amit az ajánlattevőknek az ajánlatuk benyújtásával egyidejűleg kell az ajánlatkérő rendelkezésére bocsátaniuk, s annak rendelkezésre kell állnia, illetve lehívhatónak kell lennie az ajánlati kötöttség teljes időtartama alatt. Az ajánlati biztosíték összege 400.000,- azaz négyszázezer forint (HUF). Az ajánlati biztosíték az ajánlattevők választása szerint teljesíthető az előírt pénzösszegnek az Ajánlatkérő bankszámlájára történő befizetésével, bankgarancia biztosításával vagy biztosítási szerződés alapján kiállított – készfizető kezességvállalást tartalmazó- kötelezvénnyel. Az ajánlatkérő számlaszáma, ahova az ajánlati biztosíték összege befizethető: 11742063-15392581 Az ajánlathoz a választott teljesítési módnak megfelelően csatolandó a befizetés vagy az átutalás megtörténtéről szóló banki igazolás vagy a bankgarancia vagy a biztosítási szerződés alapján kiállított – készfizető kezességvállalást tartalmazó- kötelezvény.
8. Az ajánlatkérő az alábbi helyen és időpontban helyszíni bejárást kíván tartani. Az ajánlatkérő felhívja az ajánlattevők figyelmét, hogy a helyszíni bejárás a Kbt.56.§ (5) bekezdése szerinti konzultációnak minősül. A helyszíni bejáráson látottakkal kapcsolatban írásban feltett kérdésekre az ajánlatkérő a Kbt.56.§ szerinti kiegészítő tájékoztatást ad. Helyszín: 2760 Nagykáta, Dózsa György út 15. Időpont: 2009. október 29.10.00 óra
9. A műszaki átadás-átvétel lezárásának legkésőbbi lehetséges időpontja: 2010. május 31. 10. Az ajánlattevőnek és a közbeszerzés értékének 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozójának, valamint a Kbt.65.§ (3) bekezdése szerinti szervezetnek az ajánlathoz csatolnia kell: - az ajánlattételi határidő lejártától számított 30 napnál nem régebbi cégkivonatának másolatát - egyéni vállalkozó esetén az érvényes vállalkozói igazolvány másolatát
11. A Kbt.20.§ (3) bekezdése alapján az igazolások egyszerű másolatban is benyújthatók.
12. A nyertes ajánlattevő a kivitelezés során csak Magyarországon felhasználási engedéllyel bíró I. osztályú anyagokat használhat fel. A részletes közbeszerzési műszaki leírást az ajánlattételi dokumentáció tartalmazza. 13. Nyertes ajánlattevőnek a kivitelezést úgy kell végrehajtania, hogy a kivitelezés időtartama alatt a kivitelezéssel érintett épületrész – a belső tereket is beleértve- károsodást nem szenvedhet. Amennyiben ez mégis bekövetkezik, akkor a keletkezett károk vonatkozásában a nyertes ajánlattevőnek teljes körű helyreállítási kötelezettsége van. A kivitelezéssel érintett épületről a kivitelezés megkezdése előtt a nyertes ajánlattevő és az ajánlatkérő közösen dokumentált állapotfelmérést végeznek. 14. Az ajánlatkérő a jelen eljárásban való részvétel jogát a Kbt. 253.§-ára való tekintettel fenntartja az éves nettó egymilliárd forint árbevételt el nem érő ajánlattevők számára. A feltétel megvalósulását az ajánlatkérő az utolsó lezárt pénzügyi évben vizsgálja. Erre tekintettel az ajánlattevőknek az ajánlatukban nyilatkozni kell az utolsó lezárt üzleti évükben elért nettó árbevételüket illetően. Közös ajánlattétel esetén a közös ajánlattevők mindegyike árbevételének meg kell felelnie a Kbt.253.§ (1) bekezdésében meghatározott összeghatárnak. 15.Árfolyamok: Az ajánlattétel során a különböző külföldi fizetőeszközök forintra történő átszámításánál az ajánlattevőknek az ajánlattételi felhívás közzétételének napján érvényes Magyar Nemzeti Bank által meghatározott árfolyamokat kell alkalmaznia. 16. Ajánlatkérő a hiánypótlást a Kbt. 83.§ szerint biztosítja
|